Resultaten

Edwin Jansen (1968) maakte zijn entree bij Trudo in 2015. Edwin is bij Trudo verantwoordelijk voor Strategie & Beleid, Externe Relaties, Communicatie, Finance & Office Support. In deze rol is hij veelal het ‘gezicht naar buiten’ om het verhaal en de zienswijze van Trudo verder uit te dragen

 

"Trudo is een ambitieuze corporatie die geregeld de randjes opzoekt zonder daarbij de realiteit uit het oog te verliezen."

"Trudo is een ambitieuze corporatie die geregeld de randjes opzoekt zonder daarbij de realiteit uit het oog te verliezen. Om de huidige woningnood en de stagnatie in de woningmarkt op te lossen, hebben we partijen nodig die met ons mee willen denken en werken; met niks doen komen we niet verder. Trudo zal er alles aan doen om zo maximaal mogelijk te investeren. Daarbij bepalen de financiële normen van onze sector tot hoever Trudo zal gaan. En het businessmodel van Trudo, waarin Slimmer Kopen voorop staat, staat volledig in het teken van die maximale investeringskracht. Gelukkig herkent én erkent onze omgeving deze unieke propositie van Trudo als woningcorporatie. Met veel waardering door onze stakeholders, toezichthouders en ketenpartners. En die waardering is wederzijds. Zonder de noodzakelijke rol van anderen kan Trudo haar eigen pad namelijk niet zo succesvol inkleuren. Verbinding, samenwerking, innovatie en lef komen hier samen. Precies de kernwaarden die Trudo er al jaren op nahoudt.” 

“Bij het bouwen van nieuwe woningen zijn er drie zaken voor mij belangrijk: duurzaamheid, betaalbaarheid en beschikbaarheid. Om dat laatste punt te realiseren, willen we onze nieuwbouwproductie verdubbelen. Dat is ambitieus, maar wij geloven dat het kan.”

“Trudo gelooft in de kracht van vernieuwend en onorthodox denken en doen. En dat we daarmee onze maatschappij blijvend kunnen vernieuwen en verbeteren.  De komende jaren zetten we dan ook vol in op innovatie, zodat we ook in de toekomst ‘Supporting People’ kunnen blijven waarmaken. In die toekomst spelen onze ’Bijzondere Klanten’ een belangrijke rol. Klanten met een rugzak, met vaak minder positieve ervaringen in het leven. Het is onze taak om hen een plek te bieden in een inclusieve stad vol aantrekkelijke plekken.”